Contactmogelijkheden

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Hieronder lees je de contactmogelijkheden, binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank.

Lees hier meer over de openings- en verwerkingstijden op feestdagen

ASN Klantenservice bellen

Telefoonnummer: +31 70 - 35 69 335.
Openingstijden: 8.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).

Sprake van een calamiteit zoals verlies, diefstal, fraude, oplichting?

Bel bij problemen direct met ASN Bank +31 70 - 35 69 335 (24/7). Betaalpas gestolen? Blokkeer deze dan in de app onder 'Zelf regelen' of binnen online bankieren en bel naar ASN Bank.

Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.

ASN Klantenservice mailen

Mail ons via het contactformulier of informatie@asnbank.nl Wij lezen de e-mail tijdens openingstijden. Bij drukte kan het voorkomen dat een reactie op een e-mail wat langer duurt.

Per post

Postadres vanuit Nederland (zonder postzegel) ASN Bank
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
Postadres vanuit buitenland (voldoende frankeren)
ASN Bank
Postbus 93514
2509 AM Den Haag

Een brief sturen kan altijd. De brief wordt gelezen op werkdagen en binnen 5 werkdagen beantwoord.

Kantoor ASN Bank in Den Haag

Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag
Route informatie

Telefoonnummer receptie:  +31 70 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).

,
waarmee kunnen we je helpen?