Direct regelen

Binnen online bankieren en de app kun je een hoop zaken zelf regelen. Zoals bijvoorbeeld het doorgeven van je nieuwe adres, de limiet van je inlogmiddelen wijzigen of een nieuwe betaalpas aanvragen.

Via onderstaande links word je direct geleid naar de pagina waar je het kunt regelen of - als je de wijziging binnen Online Bankieren moet doorgeven - eerst naar de inlogpagina. Na het inloggen opent de pagina waarop je de gegevens kunt inzien en/of wijzigingen kunt doorgeven.

Direct naar informatie voor zakelijke klanten

Persoonlijke gegevens en inlogmiddelen

Verhuizing doorgeven

Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen

Inlogmiddelen beheren en (dag)limieten wijzigen

Toestemming administratie

Financieel Jaaroverzicht bekijken

Betaalpas

Nieuwe ASN Betaalpas activeren

ASN Betaalpas vervangen / nieuwe aanvragen

ASN Betaalpas blokkeren en deblokkeren bij diefstal of vermissing

(Tijdelijke) limiet ASN Betaalpas verhogen

Pincode ASN Betaalpas opvragen

Betaalpas gebruiken buiten Europa

Betalen

Limieten wijzigen

Aanvragen of wijzigen roodstand

Aanvragen Overstapservice

App ASN Mobiel Bankieren als inlog- en ondertekenmiddel

Sparen

Tegenrekening wijzigen

Wijzigen afschriftfrequentie

Spaarpotten aanmaken

Hypotheken

Bereken je maximale hypotheek

Voor onze zakelijke klanten

Binnen zakelijk online bankieren en de app kun je nog niet alles digitaal regelen. Zoals bijvoorbeeld het doorgeven van je nieuwe adres. Via onderstaande links kun je een Pdf formulier downloaden om wijzigingen door te kunnen geven. Volg de instructies in het formulier. Een ingevuld formulier kan, samen met de op het formulier gevraagde stukken, ook worden geupload via het contactformulier op onze website. Dit doe je bij het veld met als kopje ‘Wilt u een bestand bijvoegen?’ Je kunt een bestand van het type JPG, PNG en PDF uploaden met een maximum van 5 MB. 

Tegenrekening wijzigen

Adreswijzigiging

Gemachtigde toevoegen of verwijderen zakelijke rekening

Hoe kan ik mijn rekening opheffen?